Mei 2026 Plantentuin Meise

Het was opnieuw een bijzonder geslaagde uitstap van Antwerpen Cultuurstad, deze keer naar de Plantentuin van Meise, met een groep van ongeveer 27 deelnemers.

Ook het weer zat helemaal mee: niet te warm, niet te koud en nauwelijks regen — ideaal om deze prachtige tuin in alle rust te ontdekken.

Iedereen was goedgezind en genoot zichtbaar van deze unieke plek. De Plantentuin van Meise bleek een echt pareltje in eigen land, een ontdekking die niet moet onderdoen voor beroemde tuinen in het buitenland.
Wereldberoemd om haar indrukwekkende collectie planten en bomen, bood de tuin ons een onvergetelijke ervaring vol schoonheid, rust en bewondering.

Een woord van dank gaat naar de verantwoordelijke organisatoren van deze uitstap, Christine De Ferm en Michel Berte voor de uitstekende organisatie en de fijne begeleiding van deze mooie dag.

logo plantentuin Meise